TRWAJ膭 ZAPISY DO VI EDYCJI SZKO艁Y MENTOR脫W O艢WIATY W KRAKOWIE

utworzone przez wrz 12, 2019Aktualno艣ci0 komentarzy

Trwaj膮 zapisy do VI edycji Szko艂y Mentor贸w O艣wiaty. Najbli偶sze zaj臋cia rusz膮 ju偶 19 pa藕dziernika w Krakowie.

Szko艂a Mentor贸w O艣wiaty to szansa dla nauczycieli, kt贸rzy chc膮 zdoby膰 nowe narz臋dzia do pracy w szkole/plac贸wce o艣wiatowej,  podnie艣膰 jako艣膰 swojej pracy oraz rozwija膰 swoje umiej臋tno艣ci i talenty. Projekt dedykowany jest dyrektorom i nauczycielom plac贸wek szkolnych, pedagogom, tak偶e dydaktykom przygotowuj膮cym si臋 do pracy w zawodzie nauczyciela. 

Szko艂a Mentor贸w O艣wiaty Stowarzyszenia Promentor funkcjonuje ju偶 od kilku lat w naszej ofercie i spotka艂a si臋 z du偶ym uznaniem uczestnik贸w poprzednich edycji, kt贸ry docenili projekt przede wszystkim za fakt, 偶e jest to wiedza, kt贸r膮 mo偶na wdro偶y膰 w 偶ycie natychmiast po zako艅czeniu kursu.  Uczestnicy podkre艣lali tak偶e, 偶e projekt pozwala na przyjrzenie si臋 problemom nauczycieli z bliska, daje gotowe rozwi膮zania oraz inspiruje do dzia艂ania, ponadto jest platform膮 do dyskusji i wymiany do艣wiadcze艅. 

SMO to program opracowany przez Zesp贸艂 Merytoryczny Stowarzyszenia Promentor sk艂adaj膮cy si臋 z praktyk贸w o艣wiaty: dyrektor贸w szk贸艂 oraz nauczycieli dyplomowanych, jednocze艣nie posiadaj膮cych praktyczne do艣wiadczenia biznesowe. Kurs realizowany jest w systemie 48 godzin w ci膮gu 6 dni szkoleniowych w ramach 2-dniowych zjazd贸w weekendowych.

ZAKRES MERYTORYCZNY SZKO艁Y

Zakres merytoryczny szko艂y to m.in: 
-Mentoring jako forma rozwoju 鈥 czym r贸偶ni si臋 od szkole艅 i coachingu
-Cele i za艂o偶enia mentoringu
-Przygotowanie procesu mentoringowego
-Tworzenie par Mentor 鈥 Mentee 鈥 zasady skuteczno艣ci
-Rola dyrektora i rola nauczyciela we wdra偶aniu mentoringu w szkole
-Diagnozowanie potrzeb i przyczyn
-Narz臋dzia wspieraj膮ce prowadzenie mentoriali
-Monitorowanie i zak艂贸cenia w procesie mentoringowym
-Nowy nauczyciel w szkole, nowy pracownik 鈥 skuteczne wdra偶anie
-Relacje z rodzicami
-Funkcjonowanie w grupie pracowniczej: budowanie relacji w grupie
-Budowanie autorytetu Mentora
-Etyka w pracy Mentora
-Plan osobistego rozwoju ka偶dego uczestnika Szko艂y Mentor贸w O艣wiaty

KORZY艢CI DLA UCZESTNIKA

ABSOLWENCI SZKO艁Y B臉D膭 MIE膯 MO呕LIWO艢膯 DOG艁臉BNEGO POZNANIA I PRZE膯WICZENIA WCI膭呕 CORAZ BARDZIEJ POPULARNEJ FORMY ROZWOJU, JAK膭 JEST MENTORING.  DLA DYREKTOR脫W SZK脫艁 UDZIA艁 W SMO STWARZA MO呕LIWO艢膯 艢WIADOMEGO WDRA呕ANIA DO ZAWODU NAUCZYCIELI MNIEJ DO艢WIADCZONYCH.  DLA NAUCZYCIELI 鈥 TO OKAZJA DO POZNANIA SWOJEGO POTENCJA艁U W KONTEK艢CIE PROWADZENIA NAUCZYCIELI MNIEJ DO艢WIADCZONYCH, INDYWIDUALNEJ PRACY Z NIMI I DOCELOWO BUDOWANIA W SWOIM 艢RODOWISKU STATUSU MENTORA.

Zaj臋cia prowadzone s膮 przez do艣wiadczonych trener贸w (w wi臋kszo艣ci z Certyfikatem Trenera Mi臋dzynarodowego) maj膮cych jednak do czynienia ze specyfik膮 polskiej edukacji publicznej i prywatnej na wszystkich poziomach.

TERMINY ZJAZD脫W

19-20 pa藕dziernika 2019 

9-10 listopada 2019 

23-24 listopada 2019

Cena: 800 z艂

Dotychczasowe edycje zako艅czy艂y si臋 sukcesem, czego dowodem s膮 wysokie oceny uczestnik贸w oraz otrzymane rekomendacje. Sprawd藕 tutaj.

KONTAKT

DR PIOTR WIRO艃SKI 鈥 TEL: 602 47 58 17 
piotr.wironski@promentor.pl 

ZAPISY

drog膮 mailow膮 na adres: piotr.wironski@promentor.pl

Szczeg贸艂y tutaj

 

Katarzyna Hnat

Katarzyna Hnat