Wstąp do nas
Dlaczego warto? Ponieważ PROMENTOR to Stowarzyszenie aktywnie rozwijające swoich członków!
Jesteśmy mocno nastawieni na rozwój członków. Przyjęliśmy złożenie, że każdy z nas chce coś wziąć ze Stowarzyszenia i powinien coś mu dać. Ta zdrowa i uczciwa zasada powoduje, że dzielimy się w ramach Stowarzyszenia swoją wiedzą, doświadczeniem i narzędziami mentoringowymi. W praktyce organizujemy Zjazdy, na których za każdym razem ktoś inny z członków „daje” od siebie to, czym może się podzielić z resztą, a inni „biorą” przydatną im wiedzę, umiejętności i materiały. Posiadamy też „Kopalnię wiedzy” – archiwum wiedzy i narzędzi z zakresu mentoringu, dostępne tylko dla członków i wciąż poszerzane o nowe treści. Oprócz tego nastawiamy się na mocną promocję członków – mentorów z ich biogramami i ofertą dla klientów indywidualnych, organizacji, instytucji i firm.
PROCEDURA KANDYDATA
do Stowarzyszenia Mentorów „PROMENTOR”
Etap 1 – złożenie dokumentów
Kandydat do Stowarzyszenia składa na ręce Zarządu lub jednego z jego członków następujące dokumenty w formie papierowej i elektronicznej:
- Zawodowe CV ze szczególnym uwzględnieniem doświadczenia w zakresie mentoringu lub/i projektów rozwoju ludzi w dowolnym z obszarów funkcjonowania społecznego (biznes, nauka i oświata, administracja, działalność społeczna itp.)
- Wypełnioną ankietę, której treść i wygląd dołączone są do Procedury
- Rekomendacje od dwóch członków zwyczajnych Stowarzyszenia
- Opinię od jednej osoby, która była przez Kandydata bądź prowadzona w procesie mentoringowym (mentorialu), bądź w inny sposób systematycznie rozwijana.
- Oświadczenie własne o niekaralności, którego treść i wygląd dołączone są do Procedury
- Deklarację przystąpienia do Stowarzyszenia, której treść i wygląd dołączone są do Procedury
- Uzupełnioną formatkę do wizytówek, której treść i wygląd dołączone są do Procedury
- Zdjęcie o rozdzielczości 800 x 800 lub 1200 x 1200 (na stronę Stowarzyszenia).
POWYŻSZE DOKUMENTY WYŚLIJ NA ADRES biuro@promentor.pl
Etap 2 – informacja dla członków
Po stwierdzeniu przez Zarząd kompletnej dokumentacji Kandydata, informacja o chęci przystąpienia do Stowarzyszenia przesłana zostaje elektronicznie wszystkim członkom Stowarzyszenia wraz z całością dokumentacji opisanej w pkt. 1 celem zapoznania się z Kandydatem i możliwością wyrażenia opinii.
Etap 3 – uchwała Zarządu
Po upływie minimum 7 dni od przesłania informacji członkom o Kandydacie, Zarząd, biorąc pod uwagę opinie członków, podejmuje uchwałę przyjmującą Kandydata na członka stażystę lub odrzucającą jego Kandydaturę. W przypadku odrzucenia Kandydatury, Zarząd zobligowany jest udzielić wyczerpującej informacji zwrotnej Kandydatowi w związku z podjętą decyzją.
Etap 4 – dokonanie wpłaty składek
W przypadku uchwały przyjmującej Kandydata do Stowarzyszenia Kandydat otrzymuje status członka stażysty i rozpoczyna swoje członkostwo w Stowarzyszeniu (w tym półroczny okres stażowy) z dniem dokonania wpłaty składki wpisowej do Stowarzyszenia wraz z pierwszą członkowską składką miesięczną.
PORADNIK DLA NOWYCH CZŁONKÓW
Jeśli dostałeś od nas maila z danymi dostępowymi i nie wiesz jak się zalogować lub jak skonfigurować pocztę kliknij w poniższy link. Przygotowaliśmy dla Ciebie poradnik krok po kroku.