Już można się zapisywać do udziału w Międzynarodowej Szkole Mentorów PROMENTOR. Doświadczona kadra mentorów przygotowała unikatowy projekt, który da Ci możliwość zdobycia fachowej wiedzy z zakresu mentorignu oraz praktycznie przygotuje do pełnienia zawodu mentora prowadzącego profesjonalne procesy mentoringowe. Międzynarodowa Szkoła Mentorów PROMENTOR to szansa na certyfikat profesjonalnego mentora z akredytacją Institute of Leadership & Management z Wielkiej Brytanii.
Jeśli do tej pory w zakresie mentoringu działałeś intuicyjnie, a Twoje mentorowanie opierało się na skromnej wiedzy i niewielkim doświadczeniu, teraz masz szansę to zmienić, wzbogacić wiedzę i uzupełnić ją o nowe doświadczenia.
MIĘDZYNARODOWA SZKOŁA MENTORÓW TO:
- osiem dni aktywnego poznawania różnych aspektów mentoringu
- praktyczna nauka kompetencji, technik i narzędzi mentorskich
- przećwiczenie prowadzenia procesów mentoringowych jeden-na-jeden
- poznanie doświadczeń z wdrażania programów mentoringowych w firmach i organizacjach
- kontakt z doświadczonymi Mentorami
CELE SZKOŁY – to przekazanie wiedzy i przećwiczenie umiejętności w następujących obszarach:
- mentoring jako forma rozwoju osobistego
- rola i zadania stron (mentor i mentee) w procesach mentoringowych
- wykorzystanie tej metody w firmach i organizacjach
- kluczowe kompetencje mentorskie
- zasady prowadzenia procesów mentoringowych
- standard Procesu Mentoringowego i Standard Mentora
- prowadzenie spotkań mentoringowych
- narzędzia przydatne w pracy mentora
- autorefleksja mentora jako narzędzie jego ciągłego rozwoju
ZAKRES TEMATYCZNY:
Szkoła Mentorów składa się z czterech modułów:
- MODUŁ I KONCEPCJA – wprowadza uczestników w kluczowe zagadnienia mentoringu, przedstawia rolę i zadania obu stron w ramach procesu, daje możliwość rozpoznania możliwych obszarów swojej mentorskiej eksperckości i odpowiedzialności mentora, z pełnym rozumieniem tego czym jest mentoring, a czym nie jest
- MODUŁ II KOMPETENCJE – to poznanie zasad nawiązania i rozpoczęcia procesu oraz budowanie kompetencji mentorskich: słuchania i słyszenia, dawania rady, zadawanie pytań i rozumienie emocji mentee; to możliwość poznania własnego, naturalnego stylu pracy w roli mentora, zasad uczenia dorosłych oraz okazja do praktykowania poznanych umiejętności
- MODUŁ III PROCES – stanowi kompendium wiedzy o prowadzeniu procesów mentoringowych: uczy zasad ustalania kontraktu, daje możliwość poznania narzędzi mentoringowych, omawia sprawę zbudowania i utrzymania motywacji obu stron, pokazuje wyzwania i pokusy stające przed mentorem i stwarza możliwość wypracowania sposobów radzenia sobie z nimi
- MODUŁ IV WDROŻENIE – to wiedza i praca warsztatowa nad kanonami wdrożenia procesów mentoringowych w organizacjach, poznanie zasad i pułapek tego zadania, możliwość wypracowania zasad komunikacji i ewaluacji procesu oraz otrzymanie rekomendacji wynikających z praktyki
REZULTATY UDZIAŁU W SZKOLE MENTORÓW:
- uczestnicy będą znać specyfikę mentoringu jako formy rozwoju osobistego
- uczestnicy będą potrafili prowadzić procesy mentoringowe w roli mentora
- uczestnicy będą potrafili wykorzystywać i rozwijać swoje kompetencje mentorskie
- uczestnicy będą potrafili świadomie używać narzędzi mentorskich
- uczestniczy będą umieć organizacyjnie tworzyć i projektować procesy mentoringowe
- uczestnicy poznają standardy przebiegu procesów mentoringowych oparte na dobrych praktykach
- uczestnicy będą potrafili zaprojektować i zarządzać procesami mentoringowymi w organizacjach
TERMINY:
Moduł 1 KONCEPCJA – 5-6 marca 2022
Moduł 2 KOMPETENCJE – 26-27 marca 2022
Moduł 3 PROCES – 23-24 kwietnia 2022
Moduł 4 WDROŻENIE – 14-15 maja 2022
Zajęcia odbędą się w Krakowie.
CENA: 7100 ZŁ
ZAPISY: FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY TUTAJ: https://www.promentor.pl/miedzynarodowa-szkola-mentorow/
Koordynator projektu: Tomasz Wański
Dodatkowe informacje uzyskasz kontaktując się z nami pod adresem: msm@promentor.pl
Więcej informcji o projekcie znajdziesz tutaj: https://www.promentor.pl/miedzynarodowa-szkola-mentorow/