Nina Georgiew-Brzezińska
Manager, trener, mentor, coach, doradca HR z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym w branży finansowej (bankowość leasing, faktoring), szkolnictwie wyższym, BPO, automatyce przemysłowej i kolejowej, farmacji. Odpowiedzialna za realizowanie działań związanych z implementacją narzędzi HR w oparciu o strategię, cele oraz kluczowe KPI organizacji.
Przygotowuje i realizuje projekty szkoleniowe, mentoringowe i rozwojowe. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zmianą w aspekcie organizacyjnym i emocjonalnym, wzrostem efektywności pracy zespołowej, komunikacją, zarządzaniem i współpracą w zespole, motywowaniem finansowym i pozafinansowym, budowaniem efektywnych systemów zarządzania talentami.
Jako dyrektor personalny odpowiadała za tworzenie oraz realizację polityki personalnej szczególnie w obszarach: rekrutacji, oceny i rozwoju kompetencji kadry kierowniczej i specjalistycznej, wdrażania programów mentoringowych i coachingowych, optymalizację struktur organizacyjnych, budowanie kultury organizacyjnej opartej na wartościach, wzmacnianiu zaangażowania i satysfakcji pracowników oraz employer branding, Obecnie wspiera wiodący Uniwersytet specjalizujący się w humanistyce i naukach społecznych we wdrażaniu rozwiązań i procesów w obszarze personalnym szczególnie wynikających z nowej Ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce jako Doradca Rektora.
Z wykształcenia psycholog (absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego), ukończyła również studia podyplomowe z obszaru zarządzania oraz liczne szkolenia krajowe i zagraniczne.
Posiada certyfikaty: Trenera metody Action Learning, Trenera biznesu, Coacha ICF, Metody Insights, SLG Thomas International, Extended DISC, coacha zespołowego i grupowego. Uczestniczka i prelegentka konferencji branżowych.
Dewiza życiowa:
“Nigdy nie jest za późno, by stać się tym, kim chcemy być.” George Eliot
DOŚWIADCZENIE I SUKCESY:
- Wdrożenie programu rozwoju kompetencji mentoringowych i sprzedażowych dla grupy 350 menedżerów wraz z portalem grywalizacyjnym
- Odpowiedzialność za rekrutację i rozwój pracowników pierwszego internetowego Banku w Polsce
- Realizacja projektu rekrutacji i adaptacji pracowników 100 nowych placówek bankowych w ciągu 2 lat.
- Wdrożenie pierwszej na rynku bankowym koncepcji rozwoju placówek franczyzowych w obszarze HR
- Uzyskanie dwukrotnie nagrody Solidny Pracodawca w kategorii ogólnopolskiej
- Obniżenie wskaźnika fluktuacji pracowników z 24% na 7% w ciągu 3 lat
- Wdrożenie w pełni zautomatyzowanego systemu zarządzania HR wraz z portalem pracowniczym
- Wdrożenie systemów motywacyjnych i bonusowych zwiększających realizację indywidulanych planów sprzedażowych średnio o 30%
- Przygotowanie i wdrożenie polityki personalnej opartej o strategię firmy, która zaowocowała osiągnięciem pozycji lidera branży
- Przygotowanie i przeprowadzenie fuzji w obszarze personalnym największej firmy leasingowej na polskim rynku.
OBSZARY, W KTÓRYCH PROWADZĘ MENTORING:
- zarządzanie zespołem
- budowanie misji wizji organizacji
- szkolenie menedżerskie
- umiejętności liderskie
- zarządzanie procesami w organizacji
- efektywne budowanie relacji
- zarządzanie zmianą
- profesjonalna obsługa klienta