Celina Koszany
Celina Koszany – marketer, psycholog biznesu, szkoleniowiec z wieloletnią praktyką zawodową na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach.
Z zawodu pedagog, z zamiłowania wielka pasjonatka marketingu. Swoją przygodę z marketingiem zaczynała w połowie lat 90tych, zdobywając wiedzę w pierwszych prywatnych szkołach biznesu w Polsce min. w Polsko-Amerykańskiej Szkole Biznesu przy Krakowskim Towarzystwie Przemysłowym, w Profesjonalnej Szkole Biznesu i Wyższej Szkole Zarządzania Polish Open University. Ukończyła pedagogikę na UJ oraz podyplomowo Psychologię Biznesu na AE w Krakowie i Marketing Internetowy na AGH.
Przez większość zawodowego życia związana z rynkiem handlu detalicznego, pracowała na różnych szczeblach organizacji w takich korporacjach jak: holenderski Ahold, niemiecki allkauf czy brytyjskie Tesco. Zarządzała wszystkimi projektami marketingowymi dla hipermarketów hypernova, Działem Marketingu dla sieci supermarketów Savia, wreszcie Działem Strategii Promocji i Planowania Handlu dla supermarketów Tesco. Wielokrotnie zaangażowana w projekty budowy i przekształcania systemów zarządczych w ramach zmian strukturalnych przedsiębiorstw (łączenie firm, rebranding, nowe działy, nowe formaty)
Od paru lat związana z rynkiem MŚP (Małych i Średnich Przedsiębiorstw). Wykorzystując zdobytą wiedzę i doświadczenie, doradza, szkoli i wdraża nowe projekty marketingowe oraz narzędzia zarządcze wśród polskich firm, pomagając w zwiększaniu konkurencyjności ich oferty w stosunku do dużych podmiotów gospodarczych. Swoją działalność traktuje jak misję wierząc, że „mały może więcej”, a small biznes to podstawa rozwoju każdej gospodarki. Tej idei służy również jej działalność w Stowarzyszeniu Mentorów PROMENTOR, gdzie skupia się na szerzeniu wiedzy i kształceniu umiejętności w takich obszarach jak: marketing , zarządzanie zespołem i organizacją, zarządzanie karierą i rozwojem osobistym w kryzysie
Prywatnie matka dwójki córek, miłośniczka fizyki kwantowej, starej porcelany i dobrego wina. W wolnym czasie podróżuje szlakami wybitnych zabytków architektonicznych oraz aktywnie uczestniczy w działalności towarzyskiej grupy „Kreatywiści”, zajmującej się wspieraniem eventów i inicjatyw społecznych.
DOŚWIADCZENIE I SUKCESY:
- tworzenie strategicznych planów marketingowych i odpowiadających im działań operacyjnych,
- budowanie i rozwijanie świadomości marki,
- zarządzaniem działaniami z zakresu komunikacji marketingowej,
- opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych i programów lojalnościowych.
- współpraca z czołowymi agencjami reklamowymi, badawczymi oraz domami mediowymi
- udział w projektach tworzenia i restrukturyzacji działów oraz procesów marketingowych, będących efektem zmian własnościowych w obrębie dużych przedsiębiorstw
OBSZARY, W KTÓRYCH PROWADZĘ MENTORING:
- Marketing
- Zarządzanie zespołem i organizacją
- Psychologia biznesu
- Zarządzanie karierą i rozwojem osobistym