Łukasz Pawłyszyn
Łukasz Pawłyszyn
Certyfikowany Trener, Konsultant i Coach (ICF) – szkolenia, doradztwo, konsulting dotyczący obszarów rozwoju kompetencji zarządczych, customer experience, motywacji, project managementu, sprzedaży, efektywności osobistej, obsługi Contact Center, zrealizowane w projektach prowadzonych dla kilkudziesięciu firm z sektorów: bankowego, finansowego, branży inżynierskiej, budowlanej, gamingowej, e-commerce, automotive, obsługowej, sprzedażowej
Uprawnienia certyfikacyjne z analitycznych narzędzi diagnostycznych – uczestnik ponad 70 certyfikowanych szkoleń – uprawnienia certyfikacyjne m.in. Extended DISC®, Talenty Gallupa®, Odporność psychiczna MTQ48®, Prosty język ®
Ekspert CX & Executive Advisor – odpowiedzialność za obszar szkoleń, rozwój kompetencji, doskonalenie jakości obsługi Klientów i Partnerów w branży e-commerce, tworzenie contentu video, virtual reality, webinaria oraz artykuły na temat branży CX, managementu i jakości customer experience oraz support zarządczy liderów i managerów zespołów
Wykładowca akademicki – Uniwersytet Jagielloński | Uniwersytet Warszawski
DOŚWIADCZENIE I SUKCESY:
- Doświadczenie zawodowe – ponad 20 lat na różnych stanowiskach specjalistycznych jak i managerskich, praca dla kilkudziesięciu firm, w tym dla wiodących podmiotów w danej branży (Deutsche Bank, Bank Pekao, Coca-Cola, Volkswagen, InPost, Allegro, UPC itp.)
- Manager – ponad 6-letnie doświadczenie na stanowiskach managerskich, zespoły od 5-50 osób (sektor bankowy / e-commerce) | główne osiągnięcia: kilkukrotne skuteczne przeprowadzenie przez proces fuzji (w tym międzynarodowych)
- Head of Jury & Jury Member – Polish Contact Center Awards & Telemarketer Roku | 10 lat doświadczenia | główne osiągnięcia: konkurs PCCA stał się największym i najbardziej prestiżowym konkursem w Polsce oceniającym jakość kanałów zdalnych
- Ownership projektów e-commerce: m.in. „Projekt Senior Allegro” – tworzenie contentu video, webinariów, artykułów w branży specjalistycznej na temat e-commerce | główne osiągnięcia: skuteczna aktywizacja klientów segmentu Senior
„Projekt Virtual Reality” – główne osiągnięcia: stworzenie gry w wirtualnej rzeczywistości dotyczącej umiejętności miękkich z wykorzystaniu gogli VR Oculus Quest 2
OBSZARY, W KTÓRYCH PROWADZĘ MENTORING:
- Customer Experience
- E-commerce
- Zarządzanie / Leadership
- Call/Contact Center
- Problem solving
- Zarządzanie zmianą
Skontaktuj się z mentorem
Adres email: lukasz.pawlyszyn@gmail.com