Dla wielu z nas obecna sytuacja jest czasem trudnym – doskwiera nam odosobnienie i ograniczenia, problemy z prowadzeniem biznesu, często konieczność podejmowania bardzo trudnych decyzji. Dlatego mentorzy Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR wychodzą z inicjatywą pomocy dla tych, którzy potrzebują porozmawiać, podzielić się wątpliwościami czy zapytać o radę. Wystarczy wybrać sobie mentora, który działa w obszarach zgodnych z Państwa działaniami i zadzwonić do niego w podanych dniach i godzinach lub umówić się na rozmowę. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółową informacją na temat projektu.

Drodzy Państwo.

Pragniemy włączyć się w dobre, pozytywne działania, jakie podejmuje wielu ludzi wokół nas, by wesprzeć tych, którym wiatr mocno wieje w oczy. Uruchamiamy projekt  RAZEM Z MENTOREM,  w którym oferujemy to, co jest naszą siłą i wartością – mentorską mądrą pomoc dla wszystkich, którzy zechcą z niej skorzystać.

Zachęcamy do merytorycznych rozmów stawiając do Waszej dyspozycji zarówno naszą empatię, jak też  doświadczenie działania w trudnych sytuacjach, ale i nie tylko (szczegóły w tabeli poniżej). Gotowi jesteśmy do wsparcia Waszych działań –  wypracowania pomysłów, pokazania możliwości.

Wierzymy, że odpowiedzialne i roztropne czyny przyczynią się do możliwie najszybszego pokonania wpływu pandemii na nasze działania i sprawnego powrotu do normalnego, a właściwie do jeszcze efektywniejszego, działania.

AKCJA JEST BEZPŁATNA. SKORZYSTAĆ MOŻE KAŻDY. ZAPRASZAMY!

Oto nasi mentorzy gotowi do rozmowy i dzielenia się doświadczeniem.

MENTORZY TEMATY KONSULTACJI TERMINY
Janusz
Przybyłowicz
502 039 135
1. Działania kryzysowe w firmie na przykładzie dużej korporacji.
2. Negocjacje z pracownikami kompromisów potrzebnych do przetrwania.
3. Poszukiwanie możliwości alternatywnych działań.
poniedziałki:
godz. 18.00-20.00
Aleksandra
Stanković

501 302 732







Renata
Muszyńska

601 284 268

1. Dlaczego warto czasem coś zmienić? Dlaczego potrzebuję zmiany?
Walka z własnymi przekonaniami, jak sprawić by chciało się chcieć
i jak znaleźć motywację do działania.
2. Kryzys jest szansą, czyli rozwój osobisty i zdobywanie nowych
kompetencji. Marzenia i nadzieje – czym jest konsekwencja w działaniu.
3. Jak znaleźć inspirację do nowych wyzwań? Dlaczego czasem warto
coś stracić, żeby coś zyskać?
4. Kompetencje menadżerskie w trudnych czasach.
Refleksja i decyzyjność menadźera.



1. Jak przygotować firmę do sukcesji.
2. Jak dobrze zaplanować przyszłość firmy po okresie pandemii.
3. “Niefinansistów” oswajam z zarządzaniem finansami i budżetowaniem



wtorki
godz. 19.00-21.00








wtorki
godz. 18.00-21.00

Można też umówić
się telefonicznie
na inny termin.
Tomasz Wański
602 427 959
1. Komunikacja w firmie w dobie pandemii – jak komunikować trudne
decycje minimalizując negatywny odbiór i emocje.
2. Zadania i rola szefa w relacjach z załogą w okresie niepewności –
jak działać skutecznie z empatią i szacunkiem do podwładnych.
3. Jak wykorzystać czas “uziemienia” z pożytkiem dla siebie i załogi
– z perspektywą “po wirusie”. 
4. Wszelkie problemy i wyzwania zarządzania biznesowego.
środy
godz. 10.00-15.00
Małgorzata
Szmigielska

518 909 660
1. Rozmowa zamiast kłótni.
2. Krótkoterminowa terapia skoncentrowana na rozwiązaniach.
czwartki:
godz. 13.00-15.00
Jadwiga
Sobczak-Kowalak

jakcons@wp.pl
1. Porady ogólnomedyczne, pediatryczne – z punktu widzenia lekarza.
2. Telemedycyna.
czwartki i piątki
godz. 10.00-15.00
Oddzwonię
po kontakcie
mailowym.
Piotr Wiroński
602 475 817
1. Samospełnianie poprzez pasje – jak je w sobie odkrywać, rozwijać
i czerpać satysfakcję?
2. Umiejętność tworzenia prostych tekstów literackich – wierszyków,
dedykacji, życzeń itp. jako żródło kreatywnychy upominków i opraw
imprez okolicznościowych.
piątki:
godz. 13.00 -15.00
Magdalena
Poradzka

604 540 890
1. Świadome zarządzanie własną karierą.
2. Efektywność osobista, czyli jak zrobić więcej jak najmniejszym kosztem
i zachować spokojną głowę.
3. Radzenie sobie ze zmianą.
4. Budowanie własnej odporności, siły i wiary w siebie.
czwartki:
godz. 18:00-20:00
piątki:
godz. 8:00-10:00
Można też umówić
się telefonicznie
na inny termin.
Agnieszka
Kauczyńska

604 259 634
1. Zarządzanie firmą w czasie kryzysu. Jak się przygotować w krótkiej
i dłuższej perspektywie?
2. Utrzymanie płynności w sytuacji utraty przychodów. Jak to policzyć?
3. Budowanie scenariuszy przetrwania  kryzysu. Jak redukować koszty?
4. Strategie zarządzania personelem w kryzysie.
Jak utrzymać motywację i nie stracić kluczowych pracowników?
czwartek
piątek
godz. 13.00 -15.00
admin