Ten użytkownik nie dodał jeszcze żadnych informacji o sobie. Jestem człowiekiem z wieloletnim doświadczeniem w trzech obszarach: inżynier-szef projektów, menedżer w biznesie, konsultant-coach-mentor. Miałem szczęcie i przyjemność pracować z inspirującymi i wymagającymi szefami, od których wiele się uczyłem, a także z mądrymi i pracowitymi podwładnymi realizującymi z sukcesem najbardziej skomplikowane zadania. Prywatnie jestem zauroczony od wielu lat wędrówkami górskimi, przyrodą i krajobrazem gór, widokami co kilka minut innymi. Zrealizowałem z sukcesem projekty biznesowe – połączeń i akwizycji, outsourcingu i restrukturyzacji, budowy nowych biznesów, budowania strategii firmy dla firm produkcyjnych, handlowych i usługowych (korpo i prywatne; w Polsce i za granicą). Prowadziłem działania i projekty rozwojowe dla zarządów i pracowników firm różnych sektorów; ogółem ponad 5 tysięcy godzin pracy w rolach trenera, konsultanta, coacha i mentora, z czego ok. 40% jako procesy indywidualne dla menedżerów różnych szczebli i branż. Miarą moich sukcesów jest wysoka ocena przez Klientów w każdej z trzech ról zawodowych. Ukończyłem szkolenia i uzyskałem certyfikaty z zakresu coachingu i mentoringu. Jestem współzałożycielem i byłem przez kilka kadencji prezesem Stowarzyszenia PROMENTOR. Jestem wykładowcą prowadzonego przez Stowarzyszenie Kursu Mentoringu akredytowanego przez ILM (W. Brytania). Ja menedżer – spójne połączenie kilku wymiarów: wymagań twardego biznesu, rozwijania ludzi, bycia życzliwym i wymagającym liderem zespołów, budowania własnej wartości i siły. Wyzwania w rozwoju zawodowym – awans, zmiana roli/ branży, zmiana kraju, konflikty, kryzysy, restrukturyzacje, rekrutacja / zwalnianie i inne. Oferuję uczniowi/mentee wiedzę i doświadczenie nt. mądrego, rozwijającego zarządzania podwładnymi, budowania strategii, rozwiązywania problemów i dylematów menedżerskich, budowania biznesu opartego na wartościach, łączeniu pracy z życiem osobistym w obszarze zarówno wartości jak i codziennej praktyki. Moje cechy osobowościowe i postawa to – życzliwość i dyskrecja, zainteresowanie uczniem i uważna obecność, wspieranie bez wyręczania, inspirowanie bez wskazywania, kierunkowanie bez wymuszania, szacunek dla wyborów ucznia. W pracy z klientami opieram się na standardach Stowarzyszenia (akceptowanych przez ILM), kieruję się ich dobrem oraz osiąganiem celów; w procesach łączę, jeśli to jest korzystne, kanony mentoringu z elementami coachingu i/lub doradztwa.