Szko艂a Podstawowa nr 12 w Krakowie jako pierwsza w Polsce wdro偶y艂a pilota偶owo proces mentoringowy. Wszystko dzi臋ki projektowi Stowarzyszenia Mentor贸w Promentor o nazwie “Szko艂a Mentor贸w O艣wiaty”.
– Brali艣my udzia艂 w Szkole Mentor贸w O艣wiaty i postanowili艣my jako pierwsi w Krakowie wdro偶y膰 proces mentoringowy w naszej szkole – m贸wi Magdalena Mazur dyrektor Szko艂y Podstawowej z Oddzia艂ami Integracyjnymi nr 12 w Krakowie. Najwa偶niejsza korzy艣膰 dla nas to podniesienie jako艣ci pracy w szkole. To, 偶e mogli艣my przej艣膰 procesy mentoringowe z m艂odymi, nowymi nauczycielami, spowodowa艂o r贸wnie偶, 偶e mogli oni czerpa膰 z naszego do艣wiadczenia i uczy膰 si臋 zawodu od do艣wiadczonych nauczycieli. Dzi臋ki temu b臋d膮 pope艂nia膰 mniej b艂臋d贸w w swojej pracy – dodaje.
JAK WYGL膭DA艁O WDRO呕ENIE PROJEKTU?
O tym mo偶ecie pos艂ucha膰 w wypowiedziach. Czym jest projekt Szko艂y Mentor贸w O艣wiaty, jakie korzy艣ci przynios艂o wdro偶enie mentoringu w szkole i jak wygl膮da艂 ten proces opowiadaj膮: Magdalena Mazur dyrektor Szko艂y Podstawowej nr 12 w Krakowie, oraz Piotr Wiro艅ski wiceprezes Stowarzyszenia Mentor贸w Promentor.
POS艁UCHAJ!