Marcin Krukar
Szkolę od 2003 roku, mam za sobą ponad 11 000 godzin pracy z różnorodnymi grupami, ponad 2 000 godzin doradztwa i konsultacji biznesowych,
Działam w oparciu o Standard HRD BP, co oznacza, że moje szkolenia są efektywne biznesowo, a ich efekty są mierzalne. W pracy kładę nacisk na wdrożenie zdobytych kompetencji w życie, dzięki czemu szkolenia niosą za sobą realne korzyści dla uczestników i organizacji.
Właściciel firmy szkoleniowo – doradczej NERAIDA – Szkolenia z Pasją (od 2008),
Członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK oraz Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR (członek – założyciel, 2013 – 2016 Wiceprezes)
Pracownik dydaktyczny Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie (od 2012), wykładowca MBA na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej
Prywatnie wróg nudy i monotonni, uzależniony od wyzwań i potrzeby ciągłego rozwoju. Zasłuchany w klasycznym rocku i poezji śpiewanej z płyt winylowych. Czas wolny spędza gotując, w otoczeniu przyjaciół lub odpoczywając przy dobrym filmie.
DOŚWIADCZENIE I SUKCESY:
- Przez 3 lata Koordynator Zespołu Trenerów Wewnętrznych, Trener Wewnętrzny i HR BP w Intercity,
- Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Trenera Zarządzania w zakresie treningu, uczenia się i rozwoju (od 2012) wydawanego przez MATRIK & Edexcel i BTEC Professional Qualifications
- Dyplomowany Trener Biznesu (WSE Kraków), Menedżer Projektów Szkoleniowych (Wszechnica UJ), posiada uprawnienia Wykładowcy Pozaszkolnych Form Nauczania oraz Instruktora Praktycznej Nauki Zawodu.
- Absolwent Kursu Mentorskiego (2013), certyfikowany Trener HRD BP (2015)
- Rozwinięcie od podstaw firmy szkoleniowej NERAIDA – Szkolenia z Pasją – działającą na rynku z sukcesami od ponad 5 lat,
- Posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Treningu i Zarządzania wydanego przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications, jako jedna z 77 osób w Polsce,
- Rozwinięcie kilkunastu osób prowadzących szkolenia oraz setek pracowników różnych organizacji.
OBSZARY, W KTÓRYCH PROWADZĘ MENTORING:
- Kompetencje trenerskie
- Zarządzanie rozwojem w organizacji
- Projektowanie szkoleń efektywnych biznesowo
- Kompetencje menedżerskie
- Obsługa klienta
- Negocjacje